esmaspäev, 23. oktoober 2017

Pudrupäev

Teisipäeval, 17. oktoobril olime kogu klassiga kooli õppeköögis ühiselt putrusid keetmas ja valmistamas.
Kuna appi sai tulla 3 ema, siis jagasime lapsed 5 rühma. Iga rühm tegi oma putru:
* tatraputru (Lemme 1. grupp) * tatrahelbe putru (Lemme 2. grupp) * seemnete ja kliidega putru (Kiara ema Alice'i grupp) * riisiputru (Loore Lee ema Sirje grupp) * toorputru (Elisabethi ema Tiina grupp)

Lapsed kirjutasid Seesaw veebiklassi oma mõtteid pudrupäevast ja ühisest putrude söömisest-maitsmisest. Kui lapselt vaadata küsite, siis saate kõiki arvamusi lugeda. Toon välja mõned väljavõtted:
* Mulle meeldis pudrupäev, kuna mulle meeldib süüa teha ja see on minu suur hobi.
* Mulle meeldis tänane puderupäev väga, väga! Siiani pole puder minu lemmiktoit olnud. Tavaliselt sööb meie pere putru nädalavahetuse hommikul. Minu lemmikpuder oli täna külmpuder. Ka teised pudrud olid väga maitsvad. Ma söön tänasest peale rohkem putru kui enne!
* Täna oli koolis pudrupäev. Tegime putrusid viies erinevas grupis. Iga grupp tegi erinevaid putrusid. Meie grupp tegi tatrahelbe putru. Mina maitsesin kõiki putrusid ja kõige rohkem maitsesid mulle moosiga pudrud. Väga maitsev oli ka tatrapuder. Kõige maitsvam moos oli maasika toormoos. Minu meelest oli täna väga lõbus päev ja kõhu sai väga täis.
Teinekord võiks jälle klassiga kööki minna ja koos süüa teha.

Iga puder osutus kellegi lemmikuks. 
Paljudele meeldis tatrapuder võiga ja et see oli soolane (mitte magus). Stevenile meeldis isegi tatrapuder moosiga. Tatrahelbe puder ei olnudki nii väga tatra maitsega.
Riisiputru peeti heaks, sest see oli mõnusalt kreemine.
Siimule meeldis toorpuder, sest see oli külm ja marjane ja veel moosine ja jogurtine. Need maitsed andsid sellise imeliku maitse alguses suhu, aga pärast oli hea maitse.

Suur - suur tänu emadele, kes meile appi said tulla!!! :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar